Sursum Corda

Door Beheerder Website op 23 maart 2022

God de lof toe zingen! Wij zijn dankbaar dat we dat weer elke dinsdagavond kunnen doen. De koorleden van Sursum Corda willen graag dat er meer stemmen mee gaan zingen, mannen, vrouwen, maar ook jongeren, kom met ons meezingen. We oefenen elke dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur in de Boazkerk, Rondo 325, Sliedrecht, onder leiding van onze dirigent Edwin van Dijk.

Het koor werkt toe naar een concert dat we op 17 juni hopen uit te voeren in de Grote Kerk van Sliedrecht, dit doen we samen met het koor “Met Hart en Stem” uit Zwijndrecht, er zullen verschillende muzikanten aan mee werken, fluit, trompet, piano en orgel, het beloofd een mooie avond te worden. Op het programma staan o.a. “de jubelcantate” (psalm 100), I am the Way, Lied van hoop. Wij zijn enthousiast en wij hopen nog meer mensen nadat je dit gelezen hebt, welkom!