Kerkradio

Eens per twee weken wordt op woensdagavond van 19:30 – 20:30 uur een kerkradio-uitzending verzorgd door een tweetal gemeenteleden.
De inhoud van de uitzending bestaat uit geestelijke liederen, psalmen, een schriftlezing, een meditatie en enkele gedichten.

Aan gemeenteleden die in de twee weken voorafgaand aan de uitzending jarig zijn geweest, wordt gevraagd of ze een specifiek lied ter ere van hun verjaardag willen horen.
Ook overige aanvragen vanuit de gemeente zijn uiteraard welkom. Om een verzoeknummer aan te vragen kunt u gebruikmaken van dit online formulier..

We verzoeken u deze aanvraag ten minste 2 dagen voor de gewenste afspeeldatum te plaatsen.

De frequentie van de uitzendingen kan, in tijden waarin hiervoor de noodzaak wordt gezien, worden verhoogd.
Data en tijden van de extra uitzendingen zullen in deze gevallen worden gecommuniceerd via ‘de Kerkbode’ en de website.