Actie Kerkbalans 2024

Door Beheerder Website op 5 januari 2024

Binnenkort ontvangt u van ons weer de envelop, met daarin een folder en de brief waarin we om uw bijdrage vragen voor de kerk. In de folder staan de financiële cijfers uit de begroting voor 2024.

Afgelopen jaar zijn we deze actie gestart met een gemeenteavond in verband met zorgen rondom de financiële situatie van de gemeente. Dankzij de verhoogde toezeggingen die volgden tijdens de Actie Kerkbalans, konden we toch een sluitende begroting opstellen. Ook voor dit jaar hebben we er vertrouwen in dat dit lukt. We hopen dus dat u, net als afgelopen jaar, de toezeggingsbrieven weer met een ruim hart voor de kerk in wilt vullen.

De komende weken zullen de vrijwilligers de envelop voor de Actie Kerkbalans weer bij u bezorgen en ophalen.

De  kerkrentmeesters