Geef vandaag voor de kerk van morgen

Door Beheerder Website op 14 januari 2022

De vrijwillige bijdrage. Na alle maatregelen en persconferenties van de afgelopen tijd kunnen we concluderen dat voorspellingen die we als mensen doen lang niet altijd uitkomen. Diezelfde onzekerheid houden we dus naar menselijke maatstaf ook in de kerk bijvoorbeeld op de vraag of alles ooit nog weer word zoals het was? En ook de cijfers in de begroting laten zien dat de we er als kerk op dit moment financieel niet goed voorstaan.
De Bijbel bemoedigt en leert ons dat ook moeilijke tijden niet buiten God om gaan. Gelukkig maar! We vragen daarom in vertrouwen op Hem om uw bijdrage voor deze actie.
De komende weken zullen de vrijwilligers de envelop voor de vrijwillige bijdragen weer bij u bezorgen en ophalen.
Het college van kerkrentmeesters