Israël, een bron van hoop

Door Beheerder Website op 30 september 2023

Een bericht van JV Boaz van de HHG in Boven-Hardinxveld. Op zaterdagavond 7 oktober organiseren wij een zangavond in ons kerkgebouw, Nassaustraat 4. Met deze avond willen we de landelijke actie van de HHJO van het vorige seizoen afsluiten. De opbrengst van deze actie is voor het Netivah Centre in Jeruzalem en de HHJO. Het thema van deze avond is ‘Israël, een bron van hoop’. We zingen met elkaar Psalmen en liederen rond dit thema. Ook gaat de Bijbel open en verzorgt ds. Schreuders een meditatie. Er zal ook gecollecteerd worden voor het eerder genoemde doel. De avond begint om 19.30 uur en na afloop is er gelegenheid om wat te drinken in de bijzaal van de kerk. U en jij bent van harte welkom om deze avond aanwezig te zijn. We hopen op een gezegende avond met elkaar!