Kerkradio

Door Beheerder Website op 23 maart 2022

Twee jaar geleden zijn we begonnen met de extra uitzendingen van de kerkradio. We hebben vernomen dat de uitzendingen heel erg gewaardeerd worden, maar aangezien de beperkingen van corona minimaal zijn en het ’s avonds weer langer licht blijft, is de tijd gekomen om één uitzending te laten vervallen. Vanaf de maand april is er op maandag en woensdagavond een uitzending, de uitzending op de donderdag vervalt.

U heeft nog steeds de mogelijkheid om een lied voor iemand aan te vragen, ter bemoediging of aan iemand een groet over te brengen. Dit kunt u doen bij Mieke van de Bout, tel. 611430 of Gerry Koppelaar, tel. 615387.

We hopen dat u met plezier en zegen blijft luisteren naar deze uitzendingen met Woord en muziek.