Kerstconcert Sursum Corda 2

Door Beheerder Website op 26 november 2022

Op vrijdag 23 december bent u en jij van harte welkom voor ons kerstconcert in de Oude kerk, Kerkstraat 49, in Zwijndrecht.

Het gemengd koor ‘Met hart en stem’ zingt samen met gemengd koor ‘Sursum Corda’. Beide koren zingen o.l.v. Edwin van Dijk.

Op deze avond voeren we het kerstoratorium ‘In mensen een welbehagen’ van André van Vliet uit. Dit kerstoratorium vertelt een verhaal. Het verhaal van de Schepper, Die Zijn eigen schepping binnentreedt.  Het verhaal van een Kind, dat geboren wordt in een stal en ons de liefde en bewogenheid van God, de Vader leert kennen. In verwondering knielen we bij de kribbe neer. Want het Kind in de kribbe doet ons beseffen hoe dichtbij God wil zijn. Wij willen u en jou graag uitnodigen om mee te gaan naar Bethlehem.

Er zal gecollecteerd worden voor evangelisatie en onkosten. De avond begint om 20.00 uur.