Terug naar nieuwsoverzicht

Kinderweek

Door Beheerder Website op 8 juli 2023

De zomervakantie is begonnen. Dit betekent uitrusten van school en misschien wel met vakantie. Maar de kinderweek is ook al bijna. Dit jaar wordt de kinderweek gehouden van maandag 14 augustus tot en met vrijdag 18 augustus. Op zondag 20 augustus is iedereen welkom bij de welkomstdienst die gehouden word om 09:30 uur in de Hervormde kerk.

Via www.kinderweek.nl kun je je (kind) opgeven voor de kinderweek.

De kinderweek kan gelukkig doorgaan met de aanmeldingen die binnen gekomen zijn, hier zijn we dankbaar voor! We zijn nog wel op zoek naar de volgende mensen: mensen die mee kunnen helpen in de middagen, en nog wat helpende handen bij het huttendorp.

We zijn ook nog opzoek naar kleine glazen potten (appelmoes formaat), Schone boterbakjes en heel veel hout. Voor de locatie waar het hout neergelegd kan worden, kan je contact opnemen met Jannie Breedveld (0611110901)

We vinden het fijn om betrokkenheid vanuit de gemeente te ervaren. Daarom vragen we jullie een gebedskalender bij de uitgang van de kerk mee te nemen, om zo voor de kinder- en tienerweek te bidden. Daarnaast zijn jullie allen van harte welkom op de toerustingsavond op vrijdag 11 augustus om 20:00 uur in de Boomgaard. Loop tijdens de week ook gerust eens binnen om een kijkje te nemen bij het programma!

Terug naar nieuwsoverzicht