Optreden mannenkoor Ichthus

Door Beheerder Website op 10 maart 2023

Het Christelijk Sliedrechts Mannenkoor ‘Ichthus’ o.l.v. Martin Zonnenberg  en het Christelijk Jongerenkoor Glory uit Hardinxveld Giessendam o.l.v. Mark Brandwijk organiseren op zaterdag 18 maart een koor- en samenzangavond in de Grote kerk van Sliedrecht, Kerkbuurt 131.
Martin Zonnenberg en Mark Brandwijk piano, Bert  Kruis orgel.  De aanvang is 20.00 uur. Toegangskaarten verkrijgbaar via de koorleden en de website www.mannenkoor-ichthus.nl.
Een week later, op zaterdag 25 maart, organiseert Ichthus een Passie- en Paasconcert in de Grote kerk van Vianen. Daaraan werken mee de Hasselts Fanfare o.l.v. Harry van Bruggen, Martin Mans orgel en ds. H. Westerhout schriftlezing. De aanvang is 19.30 uur. Voor meer informatie zie www.mannenkoor-ichthus.nl.