Stille zaterdag

Door Beheerder Website op 12 februari 2022

Samen met gospelkoor We Believe zijn we een mooie Paaszangavond aan het voorbereiden. De kaders zijn gezet en we zijn nu druk bezig om een mooie verdere invulling aan deze avond te geven. Naast dat het koor zal zingen, hopen wij ook samen veel liederen te zingen.

U kunt de datum alvast in uw agenda zetten. De avond willen we houden op zaterdag 16 april.
Het koor nodigt iedereen, die van zingen houdt, van harte uit om de komende woensdagavonden mee te komen repeteren. Zij oefenen van 19.00-20.30 uur in de grote zaal van het Kerkcentrum de Boomgaard. Schroom niet en kom een keer meedoen! I.v.m. de aanschaf van nieuwe bladmuziek graag even vooraf opgeven bij Hilde de Bruin, tel. 618617. Verdere details zullen t.z.t. in de kerkbode komen te staan. Dus houdt u de berichten in de gaten?
Een hartelijke groet namens,

De Evangelisatiecommissie en gospelkoor We Believe.