Zingen in de zomer op Urk

Door Beheerder Website op 27 mei 2023

Woensdag 12 juli hopen we bij voldoende aanmeldingen deze keer met een bus te gaan. Dat is gezelliger, ontspannend. En zo kunnen we ook de reis en dag aan God opdragen. We hopen dan om 11.00 vanaf de Boomgaard te vertrekken. Neemt u een broodje mee voor onderweg. We hopen rond half 1 op Urk te zijn. We lopen wat door Urk op weg naar de massale samenzang in de Bethelkerk. Daarna drinken we samen koffie met “urker-dikkertje” bij een haven restaurant, met daarna een wandeltourtje door Urk. Rond 5 uur eten we in Baarsen’s visrestaurant o.a. gebakken vis. En gaan daarna door de Torenstraat naar de Bethelkerk. Het visserskoor “Crescendo” zal daar zingen en is er ook  veel samenzang. Daarna keren we voldaan weer terug naar Boven-Hardinxveld met grote dankbaarheid in onze harten. We hopen rond half 12 aan te komen. Er zijn al rond de 10 aanmeldingen. Het zou mooi zijn als we met een bus van 50 personen samen op pad konden gaan. Kosten voor bus, eten, koffie zijn rond de 45 euro. Opgave bij mw. Mieke Korten, [email protected] of Botenwerf 24. Ps. graag aangeven of u vis of kip wilt eten.  Opgave voor 5 juli s.v.p. Met zegenrijke groet, Mieke Korten.