Zondagsschool Jedid-Jah envelopje

Door Beheerder Website op 9 december 2021

Zondagsschool Jedid-Jah
Aan het kerkblad van vorige week vrijdag vond u een klein envelopje geniet. Helaas ontbrak in de kerkbode het bijbehorende bericht. U kunt dit envelopje gebruiken om uw jaarlijkse gift te geven voor het zondagsschoolwerk, met name de Kerstviering. Vandaag heeft de bezorger van de kerkbode bij u aangebeld om uw gift in ontvangst te nemen. Als u de bezorger gemist heeft kan het envelopje ook in één van de collectezakken bij de uitgang van de kerk gedaan wordt of u kunt uw gift overmaken op NL16RABO0325078874 t.n.v. Cvk. Herv. Gem. Boven Hardinxveld o.v.v. zondagsschool 2021. Alvast bedankt voor uw bijdrage aan dit mooie werk.

Op zondag 12 en 19 december worden alle kinderen van 13.45 tot 14.30 uur verwacht in de kerk om te oefenen voor de Kerstfeestviering. We hopen jullie allemaal te zien.
De Kerstfeestviering wordt gehouden op 1ste Kerstdag, om 16.00 uur (en niet zoals eerder vermeld om 16.30 uur).