Praktische informatie

Hieronder vindt u de belangrijkste praktische informatie rondom de kerkdiensten.

Tijden

Reguliere zondag
Morgendienst: 09:30 uur – 11:00 uur
Avonddienst: 18:00 uur – 19:30 uur

Afwijkende tijden zijn benoemd in het overzicht van toekomstige kerkdiensten, te openen via deze pagina.

Toegankelijkheid & Zitplaatsen

De plaatsen in de kerk zijn vrij. Ieder mag gaan zitten waar hij / zij wil. Uitzonderingen zijn gemaakt voor de koster, de kerkenraad, de diakenen en de kerkrentmeesters.
Mocht u vanwege uw gezondheid of om andere redenen een gereserveerde plaats wensen, dan kunt u hiervoor contact opnemen met de kerkrentmeesters.

Het kerkgebouw is via de ingang aan de voorzijde toegankelijk voor rolstoelen.

Collecten

Er zijn drie collecten per dienst.
De bestemmingen van de eerste en tweede collecte variëren en worden wekelijks vermeld in de Kerkbode.
De opbrengst van de ‘kerkjes’ bij de uitgangen zijn bestemd voor het onderhoud van de kerkelijke gebouwen.

Kinderoppas

In de regel is er op elke zondag tijdens de ochtenddienst kinderoppas voor kinderen tot ongeveer vier jaar oud.
De kinderoppas vindt plaats in ‘De Boomgaard’, gevestigd aan de Paulus Potterstraat 20.
Kinderen zijn welkom vanaf +/- 09:10 uur.

Geluidsopname van de dienst

Wenst u van een bepaalde dienst een opname op cd te hebben, dan kunt u die aanvragen via deze pagina..